De beste behandeling voor viltstiftvlekken is het gebruiken van pure alcohol.
Op leer, linoleum, gelakt hout en parket kunt u in de meeste gevallen de vlek met een natte doek of met een sopje wegwrijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste xoaileen, ik heb dit probleem ook een keertje gehad en na een tijdje googelen kwam ik op tandpasta. Het klinkt een beetje raar, maar als je een klein beetje tandpasta op een doekje smeert en het uitsmeert over de vlek gaat het gemakkelijk weg. Ik heb er zelfs een vlek van permanent marker af gekregen.. Succes en ik hoop dat ik je geholpen heb.