alternatief om bad met warm water te vullen?

door een breuk zitten we zonder warm water, op welke manieren kan ik nu toch een warm bad verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K
ronron1212
10 jaar geleden
Water in potten en pannen koken.
Poet
10 jaar geleden
Of de breuk (laten) herstellen
Amadea
10 jaar geleden
Toen mijn ketel kapot was ben ik gaan mandieën. Geleerd in Indonesië. Grote pan water lekker warm maken, en daaruit met een plastic bakje water over jezelf gieten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@poet de zondag om 20u45 nog iemand vinden om langs te komen....
@ ronron hoeveel tijd zou dit in beslag nemen?
ronron1212
10 jaar geleden
Ik weet hoe groot jou pannen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de grootste is diameter 24 en 20cm diep
Amadea
10 jaar geleden
Spannende reactie, ronron! ; -))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben ook benieuwd
ronron1212
10 jaar geleden
Amadea volg je niet
Amadea
10 jaar geleden
Jij weet hoe groot de pannen van taillie zijn?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is nog aan het rekenen denk ik
ronron1212
10 jaar geleden
Taillie je kan koken of niet in bad

Het beste antwoord

Water koken in meerdere pannen of een grote pan en dit mengen met t koude water.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoeveel tijd zou dit innemen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waterkoker erbij vullen ook. Zo heb ik dit ook een aantal dagen moeten doen. Half uurtje wel...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker een half uurtje, afhankelijk van hoe groot je pannen zijn. Bijvoorbeeld een soeppan duurt wat langer om te koken, maar de inhoud is groter dan een steelpannetje. Zet de waterkoker in de (buurt van de) badkamer om het bad sneller te vullen. De gemiddelde waterkoker kan ongeveer tot 1,7 ltr. Gevuld worden maar gaat wel het snelst. Binnen 30 minuten heb je denk ik toch gauw ongeveer 10 liter heet water. Dit mengen met je koude water en dan lekker in bad. Om wat langer in bad te kunnen zitten, kook je ook wat water in pannetjes, die je naast het bad zet met een deksel erop en handdoek eronder en erover. Zo kun je af en toe warm water bijschenken. Misschien overbodig, maar Let erop dat je de waterkoker niet in de buurt van het bad gebruikt en wanneer je in bad zit, de stekker al uit het stopcontact hebt getrokken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of en pan in koud water laten drijven en de pan verhitter. Stook er een vuurtje in.
Dit voor t geval als het stroom ook uitvalt ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou,. ik zou zeggen: ga naar een zwembad of badhuis bij jou in de buurt, als dat er is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is er zeker uhnramon maar zal voor een gesloten deur staan denk ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voordat je klaar bent is het water weer lauw