Als de hoes van textiel is kan je gewoon met Dylon-textielverf de hoes verven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
Goed gedaan +
Ja, hoor koop bij de drogist grijze verf, haal de hoes van de bank en verf deze.
Geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, de meeste bankstellen zijn geïmpregneerd, om de bank vuilafstotend te maken, dan kan het materiaal niet meer geverfd worden.
De machine methode is geschikt voor het verven van: katoen, linnen, rameh & viscoserayon (kunstzijde). Maar niet voor stoffen met een speciale finish.

DYLON multi purpose tins:
Deze textielverf is niet alleen geschikt voor alle natuurlijke weefsels maar ook voor het met de hand verven van de meeste synthetische (kunst)vezels. Bijvoorbeeld: polyamide (nylon). Mengingen met polyester geven lichter kleurresultaat. Deze verf is niet kleurvast. Altijd apart wassen. DYLON kookwas verf is ook geschikt voor: Katoen, linnen, viscose, wol, Zijde & Lycra. Met deze zou je het dus wel kunnen proberen, maar je hebt wel heel veel tinnetjes nodig.

DYLON textielverf voor handwas
Geschikt voor het verven van kleinere stukken van natuurlijke weefsels. Ook ideaal voor stoffen die niet in de wasautomaat mogen, zoals wol en natuurzijde. Dylon Handwas verven zijn o.a. geschikt voor: Katoen, linnen, Viscose, etc.
Lichtere tinten worden verkregen bij een polyester-katoen mengsel. Niet geschikt voor stoffen met een speciale finish, zoals: waterafstotend, dry clean enz.

Dylon is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen en sommige stomerijen. Bel voor de zekerheid voor het kopen de klantenservice of het ook geschikt is voor jouw hoes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Is je bank toch niet bewerkt met een finish, dan kun je de wasmachinemethode gebruiken, mits de hoes van een stof is die hiervoor geschikt is, hou er wel rekening mee, dat de stiksels niet meekleuren.