Hoe krijg ik brandvlek uit houten salon tafel ?

Het kooltje van de waterpijp is op salon tafel gevallen en heb nu een zwarte vlek. Is er een middeltje of manier waarmee ik deze plekken kan verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
25.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dergelijke vraag is al eerder gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/verbrandingvlek-houten-tafel.109547
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn speciale apparaten voor om die te verwijderen.
http://www.fabontools.nl/images/M00004402.jpg

Antwoorden (2)

als je het niet weg kan poetsen is het erin gebrand en zal je moeten schuren en weer opnieuw de tafel af moeten werken wil je het wegkrijgen.

(waterpijp niet gebruiken of er iets -vuurvast- onder leggen tegen de brandplekjes zou ook een optie zijn eventueel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een brandvlek, is geen vlek, maar een beschadiging, die alleen weg te krijgen is, door de tafel goed te schuren, tot de brandplek volledig verdwenen is en hem daarna te ontvetten en opnieuw te lakken, of olien.