hoe tonijnvet uit houten vloer krijgen?

Gisteren heeft mijn zoon perongeluk vet wat bij de tonijn zit een een potje gemorst op onze houte vloer, zonder het door te hebben heeft het daar een tijd gelegen en is het ingetrokken , vandaag thuiskomend en het te zien heb ik geprobeerd met bruine zeep de vlek eruit te krijgen , zonder succes, weet iemand hier goede raad mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met spiritus blijven deppen als de vlek niet te groot is , wil vaak helpen.