Bestaan er vuilniszakken van 70cm breed, die maar +/- 50cm diep zijn?

Met deze hitte gooi ik iedere keer halfvolle vuilniszakken weg omdat ze al stinken.
Zijn er eigenlijk zakken van de ' normale ' vuilnisbak maat, maar half zo diep.
Ik heb ze niet gezien, ook niet op internet gevonden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.5K
SentWierda
5 jaar geleden
Als ze al bestaan dan ben je waarschijnlijk duurder uit. Nu heb je 20 kwaliteitszakken (KOMO) voor minder dan 1,10 euro.
Antoni
5 jaar geleden
Misschien is het een oplossing om gewone vuilniszakken in tweeën te knippen. De "bovenste" vuilniszak moet dan wel aan de onderkant worden dichtgeknoopt en het is aan te raden deze dan alleen te gebruiken voor droog vuilnis, zodat er geen vocht en viezigheid uit de nieuwe bodem kan weglopen.
bamibal
5 jaar geleden
Tja, de vraag is of die zakken bestaan, niet of het economisch is om ze te gebruiken.
SentWierda
5 jaar geleden
@bamibal: zeker je hebt gelijk. Maar je gaat er als vraagsteller wel vanuit dat het prijsverschil binnen de perken is maar hier is sprake van een groteske verveelvoudiging..

Antwoorden (1)

Ikea verkoopt vuilniszakken die ongeveer die maat hebben. Zie bron.
bamibal
5 jaar geleden
SentWierda
5 jaar geleden
Ja dus, maar wel meer dan drie keer zo duur … Of omgerekend naar inhoud eigenlijk zes keer zo duur...
Wie betaalt er 2,99 euro voor 16 halve zakken als normale KOMO-zakken minder dan 1,10 euro per 20 stuks kosten?
burgos
5 jaar geleden
Ja daar heb je een punt.
Dan maar een grote zak en voor de helft vullen.
Trouwens wat is daar mis mee?