Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hou je een bh netjes in de wasmachine?

Ik heb een bh gewassen, alleen nu is de 'vulstof' vervormd. Hoe krijg ik dit weer netjes, of hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Altijd je bh in een netje doen, je bh's alleen wassen en de wasmachine niet teveel laten centrifugeren. Dit doe ik altijd en mijn bh's zijn perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad, en sindsdien was ik ze met de hand. Dan blijven ze wel netjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een zak om gevoelig wasgoed in te steken. Die gaat zo de machine in.
Ik kan mijn machine ook op fijne was zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een bh-wasbol wat? (zie de link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Came here to say that.
In de lingerie zaken raden ze het altijd af om bh's in de wasmachine te wassen, altijd met de hand wassen en geen wasverzachter gebruiken. Vooral die voorgevormde bh's moet je mee uitkijken.

Wat je nu misschien nog kunt doen is hem weer nat maken en een beetje proberen te vormen, nat ophangen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was ze altijd per 2 of 3 tegelijk in een wasnetje op fijnwas programma (push ups) Blijft mooi in vorm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om het op te lossen:

- soms zit er een gaatje aan de zijkant (ingezet) aan beide vullingkanten. Met een groot pincet kun je dan de vulling weer een beetje op zijn plaats krijgen.

Om het te voorkomen:

-doe de bh in een netje (daar zijn speciale netjes voor)
- doe de bh in een bh-bol (zelfde idee)
- was hem met de hand.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding