ik heb prachtige tuinstoelen van philip starck, (the egg) na een aantal prikken de stoelen omdat de glasvezel bloot ligt. hoe kan ik dat verhelpen?

Toegevoegd na 14 minuten:
ik weet niet of het glasvezel is maar de stoelen prikken na een aantal jaren buiten.

Toegevoegd na 17 minuten:
de stoelen prikken als je erop zit, ik weet niet of het glasvezel is of iets anders.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Antoni
9 jaar geleden
Welk woord ontbreekt er na "aantal"? Je vraag is nu onduidelijk.
Amadea
9 jaar geleden
Ze zijn gemaakt van polypropeen. Hoezo glasvezel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem contact op met de verkopende partij, vraag hen een oplossing, dit is niet naar verwachting van zo'n dure stoel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan heel goed zijn dat de kunststof van uw stoelen (vervaardigd van polypropeen) verstevigd is met glasvezel.
Glasvezel wordt vaak gebruikt ter versteviging van kunststoffen.
(Polypropeen staat ook bekend onder de oudere benaming polypropyleen. Deze laatste naam wordt nog steeds gebruikt bij de producenten en verbruikers van deze kunststof)

Antwoorden (1)

u kunt de glasvezel bedekken met ene (blanke) laklaag. Oorspronkelijk zat er ook een laklaag op de glasvezels. waarschijnlijk door beschadiging is deze laag beschadigd geraakt.
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Zou met die actie de garantie vervallen, als die nog geldt?
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
het is maar de vraag of dit onder de garantie valt natuurlijk. is oa afhankelijk van hoe oud de stoelen zijn en of het probleem door normaal gebruik komt of niet. als de garantie nog geldt is het uiteraard aan te raden, om eerst met de leverancier contact op te nemen.