M'n wasdroger stinkt na het drogen van een natte, gewassen doek met terpentine. Hoe krijg ik die lucht uit m'n droger? Alvast super bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Wellicht een optie, om oude handdoeken besprenkeld met azijn in de droger te doen en op middelmatige temperatuur een sessie te laten draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Besprenkel een OUDE natte handdoek met flink veel wasverzachter, laat deze drogen.
Ne gebruik weggooien en niet in de wasmachine.
Verder constant de deur open laten staan.
Is de lucht nog niet verdwenen:
Neem opnieuw een natte OUDE handdoek, weer flink besprenkelen met wasverzachter en weer laten drogen.
Doe dit eventueel met tussenposen van een dag, want ook de tijd doet veel, mits de deur maar open staat.
Laat je niet te snel verleden om er weer wasgoed in te doen, want alle wasgoed gaat naar de terpentine ruiken.

Misschien heb je de doek ook gewassen in de wasmachine, controleer deze dan ook even grondig.
Terpentine lost namelijk rubber op, let erop dat je rubbers niet zijn aangetast.

Het duurt in beide gevallen echt heel lang voordat de lucht helemaal verdwenen is.

Toegevoegd na 9 uur:
Ne moet zijn: Na.
verleden moet zijn: verleiden.