hoe vouw ik het meest efficiënt, mijn overhemd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, je hangt hem op een hangertje nadat je hem gestreken hebt.

Het beste antwoord

Hier kun je het zien
www.youtube.com/watch?v=xYMjEoY1VMs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een mouwen plankje. Ik stond altijd te vogelen met die mouwen, maar dit werkt perfect. Ook een natte theedoek gebruiken, voorkomt veel ellenden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op overhemden heb ik het nog niet toegepast, maar hieronder een manier om in 2 seconden een T-shirt op te vouwen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt alleen bij korte mouwen.
Ik vouw mijn t-shirts ook altijd zo.
Hang je overhemden op een hangertje. Ik ken maar weinig mensen die een overhemd zó kunnen opvouwen, dat het daarna direct draagbaar is. Kan je wéér gaan strijken als je het aan wilt trekken.
Het goed opvouwen van een mooi overhemd vereist enige kennis van zaken omtrent rugplooi, mouwinzet en kraag. Als je ze dan ook nog op een stapeltje moet leggen, is al je werk voor niets geweest.
Ophangen dus en vooral de bovenste twee knoopjes vastmaken.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wou ik ook antwoorden. Ik hang de overhemden van mijn man ook op hangers mét de bovenste knoopjes vast :)
+
er is een opvouw hulpje te koop, super handig