Hoe krijg je grote hoeveelheden schoonmaakmiddel uit je tapijt?

Na het kopen van schoonmaakmiddel is de fles kapot gegaan in de achterbak van mijn auto.
Het tapijt van de achterbak is doordrenkt met schoonmaakmiddel. Hoe haal ik dit het beste weg?
Want met water wordt het vast één grote sop bende!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Wat je kan doen is een waterzuiger huren.
Bij Boels of een ander verhuurbedrijf van apparaten of misschien zelfs bij de bouwmarkt.

Wat je ook kan doen is goed kijken hoe dat tapijt in de achterbak vastgemaakt is.
Meestal is het wel los te maken en dan kun je met een
tuinslang schoon spoelen en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Azijn neutraliseert volgens mij de zeep, aangezien veel mensen met allergieen vaak azijn als wasverzachter gebruiken om de laatste zeeprestjes te verwijderen uit het wasgoed. Dus ik zou zeggen flink wat azijn met water proberen. Als alles droog is, is ook de geur van de azijn neutraal.