Waarom maakt een betonnen muur geluid bij ontvetten/voorstrijk? Moet er een tweede voorstrijk komen?

Het viel mij op dat bij het ontvetten en voorstrijken van een nogal poreus lijkende betonnen muur, ik een soort van water sijpelend geluid hoor. Of beter gezegd, alsof er vocht word opgezogen en de gaatjes in de muur weer open gaan.

Nou vraag ik mij dus af of ik nog een voorstrijk laag moet aanbrengen, want dit klinkt alsof de muur ontzettend zuigend is.

4 maanden geleden
ronron1212
4 maanden geleden
heb je een foto van die muur?

Geef als eerste antwoord