Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar dit voor gebruikt werd?

Picture for question
6 maanden geleden
243
crispy
6 maanden geleden
Lijkt me een soort set hulpstukken om je haar mee te doen.
Jastie
6 maanden geleden
Ik zie hier een benen en een stalen priem, 2 knoophaken, een houder voor heel dunnen naalden, die zitten in de bewerkte koker, 2 lege doosjes en een houder met daarin een krijtje. Een de cassette heeft een spiegeltje. Maar waar dient dit alles voor is de vraag!
Jastie
6 maanden geleden
Ook nog een houder met daarin zeemleer geklemd. Als een soort wisser.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit lijkt mij een naaigereedschapskist of fourniturenset.
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Amadea
6 maanden geleden
Zoiets dacht ik ook. Maar het is dan zo raar dat er geen schaartje en vingerhoed bij in zitten...
tinus1969
5 maanden geleden
Ik zit te denken aan leerbewerking?
Z512099
5 maanden geleden
Het spiegeltje in het deksel is de sleutel.
Amadea
5 maanden geleden
Toch niet, want er bestaan wel degelijk fourniturensets met een spiegel in het deksel. Zie bijvoorbeeld https://www.proantic.com/galerie/au-bonheur-des-dames/img/1188588-main-64f8dce43b8a6.jpg
futureruud2021
5 maanden geleden
En waarom is er ook een spiegeltje ? Misschien is het multifunctioneel. En kunnen ze zich ook opmaken? Of voor een puistje etc?
Een reis-verzorgingsset. Ik zie een spiegel in het "deksel"? De dingen met de haakjes dienen om de knoopjes van van die ouderwetse schoenen / laarsjes (uit de Victoriaanse tijd) dicht te maken.
(Lees meer...)
5 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding