hoe kan ik een zakmes maken

met een ander normaal mes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeeel erg moeilijk lijkt me.Om schade aan vingers e.d. te voorkomen,kun je er beter 1 kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het ook gewoon kopen natuurlijk. maar een eigengemaakte lijkt me mooier. ik kan ook een goede kopen en mijn naam erin laten graveren.

Antwoorden (1)

nou met heel veel geduld en een goede e.h.b.o koffer.
dat in eerste instantie. t is nogal een preciesie werkje.en een uitdaging) maar goed neem een stuk haard hout en hol daar je handvat uit schaaf het lekker glad aan de buitenkant snij er een grote gleuf in,en lak het mooi voor een tijdelijk glanzend effect. daarna neem je een scherp schilmesje die je gewoon bij de blokker kan kopen. je breekt het kunststof handvat eraf en slijpt aan de onderkant het gaatje erin waar een pin doorheen moet. dan soldeer je het pinnetje (wat je gewoon kant en klaar bij de gamma kan kopen of op maat kan laten zagen)vast in het halve blokker mesje en dan zet je het vast in je holle handvat.
en met een beetje bij werken en passen en meten moet het lukken succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie omschrijving,maar één van de eigenschappen van een zakmes is,dat je hem in je zak kunt steken en daartoe moet ie wel dichtgeknipt kunnen worden,middels een soort scharnier en dat mis ik nou net bij jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm daar was ik ook achter gekomen bij het terug lezen van mijn antwoord ja. nu maar hopen dat het geen jochie van 12 is wat het echt uit gaat proberen. want dan heb ik een bloedende bil op mijn geweten.