Als je even op glasklemmen voor douchedeuren googled, heb je ze zo te pakken. Bij voorbeeld: http://www.glashardware.nl
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even ter correctie dit is voor 2 glazen in de douche te bevestigen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij hebben al reeds veel gegoogeld om dit te vinden maar vergeefs vinden wij niks de andere doucheglasklem is helaas kwijt geraakt
Ivana
9 jaar geleden
Even iets verder dus: http://www.glashardware.nl/Productgroep/1/1/Aline.html
Er staan er vele in het menu.
Je zou even op glasdicount kunnen kijken. Deze hebben een aantal van dit soort klemmen. Wel even op de glasdikte letten als je iets besteld. Exact dezelfde zal je niet zo gauw vinden dus ik zou ze beide even vervangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet gevonden wat wij willen , wij willen wel iets anders maar deze hebbens teeds een te grote afstand met de gaatjes en de hoek
De Firma VKF RENZEL in Isselburg De. verkopen o.a. dit soort klemmen.
In Nederland: VKF Renzel bv
Helmkamp 58
7092 HR Dinxperlo.
Kort geleden soortgelijke klemmen gekocht.

Gr. Abe.