Kan ik een deel van de badkamervloer opnieuw voegen?

Ik heb een badkamervloer van 12m2 en in het gedeelte waar de douche zit zijn er een tweetal voegen uit. Kan ik alleen deze voegen opnieuw gaan voegen of dien ik alle voegen eruit te halen op de vloer om opnieuw te voegen. Zou ik kleurverschil krijgen in de voegen of zouden ze niet goed hechten?
Graag advies

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan wel, je moet dan de oude resten verwijderen, liefst nog wat extra voeg /ondergrond weghalen voor een goede hechting en goed ontvetten.
De kans is groot dat je kleurverschil krijgt ondanks dat je hetzelfde voegsel gebruikt,
dit komt omdat een voeg altijd verkleurd (door gebruik) in de loop van de tijd.
Op den duur zal het verschil in kleur steeds kleiner worden.