Geen... Een geiser is levens gevaarlijk. Je zal het eerste koolmonoxide slachtoffer niet zijn. Neem een elektrische boiler of laat een eenvoudige gesloten cv ketel plaatsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn gerheel gesloten geisers in de handel, maar een kleine HR CV ketel is een goedkoper alternatief. Hij verwarmt de stacaravan in de winter ook nog.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.warmteservice.nl/Boiler/Geiser/Badgeiser/Vaillant-badgeiser-TURBO-MAG-14-2-0-elektr-ontst-%2Bventilator-CW3/p/17252705 is duur!