Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik hulpstukken o.i.d nodig als ik iets van plastic wil gaan naaien op een naaimachine ?

Ben zelf een leek wat naaien en naaimachines betreft. En ik denk erover om een goedkope te kopen. Ik wil namelijk van plastic zeil (o.i.d) wat je in bijvoorbeeld de bouwmarkt koopt tassen met een rits voor mijn schilderijen maken (op het www heb ik nog geen kant en klare tassen gevonden). Om ze zo netjes op te bergen. Maar heb je dan iets extra's nodig voor op je naaimachine of kan je gewoon mits het te naaien onderdeel niet te dik is gaan naaien ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kan beter een wat oudere kopen .zo een van ijzer .die kunnen wat zwaarder werk aan .je moet dan wel een leer naald of jeans naald gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een oudere bedoel ik een tweede hands.op de rommelmarkt val je er zowat over .betaal niet meer dan 25-30€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja, je moet de steek afstand wel op zn grootst zetten anders snijd de machine ipv stikt
Inderdaad niet vergeten de steekgrootte op zijn grootst te zetten, anders prik je je werk uit.
Wat ik zelf erg prettig vind als extra accessoire bij geplastificeerd katoen is een rolvoetje. Een voorbeeld staat bij de link, maar je hebt ze bij allerlei merken naaimachines wel, en waarschijnljik ook wel universeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding