Hoeveel M3 hout gaat er gemiddeld in een buiten deur & kozijn (voor gemiddelde maat raam)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Een gemiddeld kozijn en deur bestaat niet. Je kan het uitrekenen door de dikte, breedte en lengte van de afzonderlijke delen ( stijlen, stapeldorpels) met elkaar te vermenigvuldigen. Daarna de sponningen ( b x d x l) er van aftrekken. Het best kan je hem even uittekenen.
Als het kozijn en de deur al gemaakt zijn kan je ook het gewicht delen op het gewicht per kuub.