hoe geribbelde tegels voegen?

in onze gerenoveerde badkamer heb ik de tegels met glazuur al gevoegd, maar er zijn ook drie muren met tegels die diepe groeven hebben. Hoe kan ik deze best voegen zonder alle ribbels mee vol te smeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een foto van de tegel en info over het materiaal van de tegel zou handig zijn. (is het poreus? natuursteen? of geribbeld en wel geglazuurd? etc)

Antwoorden (1)

Die voeg je als normaal, maar je moet ze met een spons na een kwartier tot half uur nawassen om de muur schoon te maken. Een lastig karweitje, wat handigheid vergt.