hoe warm moet het strijkijzer hebben wanneer ik een kleefstrip op een houten meubel wens te strijken ?

heb een stuk van een keukenkast ingekort en om deze af te werken zit er een strip bij (om er op te strijken).....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Zet jou strijkijzer op de wolstand en hou die die 5 a 7 sec op de strip .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen stoom gebruiken!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja bedankt ! voor de toevoeging .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
teun en nance is lief, heel erg bedankt hoor , is mij gelukt om de kastdelen IKEA samen te voegen en dank zij jullie af te werken naar behoren, jammer voor nance dat zij geen antwoord gaf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor voor de lieve woorden .
Maar daar zijn wij voor om iemand anders te helpen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mocht toch wel gezegd worden, jullie waren de enigen die reageerden