Hoe heten de kabelbinders die nieuw gekochte kabels netjes bijeen houden waar een ijzerdraadje in het midden doorheen loopt en waar zijn deze te koop?

Deze binders zitten eigenlijk om elke kabel die nieuw gekocht worden. Ze zijn erg sterk en erg buigbaar. Ze lijken op de binders die bij boterhamzakjes geleverd worden alleen zijn ze zwart en vele malen sterker. Als je een nieuwe telefoon koopt, zitten ze ook altijd om de oplader en de usb-kabel. Ik heb deze kabeltjes nodig maar heb nog nooit ergens kunnen achterhalen hoe ze heten en waar ze te koop zijn. Zie de foto als voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk, dat je het bundelbandje bedoelt. Deze zijn per rol te koop bij Conrad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vuilniszakken sluiters zijn practisch hetzelfde, bij de bouwmarkt en bij een rol vuilniszakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het familie van de kabelbinders ofwel de tyrips.
11 jaar geleden
Geplastificeerd ijzerdraad
PVC Coated Wire
In vele diktes te koop, meestal rond, maar ook te koop in de boterhamzakjes variant.
Maar ik vind alleen verkopers in China waar je minimaal 10 ton moet bestellen..

Misschien is de groene variant een optie, bij elk tuincentrum te koop om planten op te binden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die noemen ze Binder Cellotwist
Soepele binder uit gegalvaniseerde ijzerdraad, bekleed met
cellofaan voor het sluiten van zakjes met etenswaren
uitvoering in 3 kleuren en 1 doorschijnend, 90 mm lang.