Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heten de kabelbinders die nieuw gekochte kabels netjes bijeen houden waar een ijzerdraadje in het midden doorheen loopt en waar zijn deze te koop?

Deze binders zitten eigenlijk om elke kabel die nieuw gekocht worden. Ze zijn erg sterk en erg buigbaar. Ze lijken op de binders die bij boterhamzakjes geleverd worden alleen zijn ze zwart en vele malen sterker. Als je een nieuwe telefoon koopt, zitten ze ook altijd om de oplader en de usb-kabel. Ik heb deze kabeltjes nodig maar heb nog nooit ergens kunnen achterhalen hoe ze heten en waar ze te koop zijn. Zie de foto als voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk, dat je het bundelbandje bedoelt. Deze zijn per rol te koop bij Conrad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vuilniszakken sluiters zijn practisch hetzelfde, bij de bouwmarkt en bij een rol vuilniszakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het familie van de kabelbinders ofwel de tyrips.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Geplastificeerd ijzerdraad
PVC Coated Wire
In vele diktes te koop, meestal rond, maar ook te koop in de boterhamzakjes variant.
Maar ik vind alleen verkopers in China waar je minimaal 10 ton moet bestellen..

Misschien is de groene variant een optie, bij elk tuincentrum te koop om planten op te binden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die noemen ze Binder Cellotwist
Soepele binder uit gegalvaniseerde ijzerdraad, bekleed met
cellofaan voor het sluiten van zakjes met etenswaren
uitvoering in 3 kleuren en 1 doorschijnend, 90 mm lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding