Waar vind ik als particulier een Topalit werkblad in rood van 60 x 60?

Ik wil een buitentafel maken die ook hittebestendig is en dat in het rood. Maar hoewel dit bestaat in 60 x 60, kan ik dit als particulier niet kopen. Enkel als bedrijf met heel wat gedoe (offerte enz). Wellicht een kwestie van wetgeving dat men dit niet aan particulieren mag verkopen en altijd met offerte.
Waar oh waar kan ik dat vinden. Ik heb er één gevonden, maar daar staat een kreeft op gedrukt en ik wil echt effen rood.
Alternatief mag het ook heldergroen zijn maar dat heb ik tot hiertoe nergens gevonden dus bestaat niet volgens mij.

8 maanden geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites waar je als particulier een Topalit werkblad in rood van 60 x 60 kunt vinden. Kijk bijvoorbeeld eens op de websites van Sanitairwinkel.nl, Sanitairkamer.nl of Sanitairdiscounter.nl.
Bronnen:
4 maanden geleden