Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel vind ik gekleurd plakplastic/raamfolie?

Ik wil graag onze badkamerspiegel opfleuren door onze namen in een sierlijk lettertype uit gekleurd plakplastic te knippen. Hel liefst wil ik knalroze folie!

Op internet kan ik wel wat vinden, maar ik wil het natuurlijk zo snel mogelijk klaar hebben. Welke winkel verkoopt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij ons gewoon bij de praxis en Karwei
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Of ze ook knalroze hebben weet ik niet, maar dit soort folie/plakplastic verkopen ze bij Karwei, Gamma & Praxis (en soort gelijke winkels)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zaken als de gamma en de praxis verkopen dit per rol (zit je gelijk aan een paar meter vast).

Wij hebben hier een Lenta (zo'n ijzerwaren zaak die ook doe-het zelf spul verkoopt), die verkopen het ook PER METER

EN ze hebben 2 varianten, het gewone spul dat je 1x plakt, en dat dan voor altijd zit en als je het eraf trekt kun je het weggooien en een (iets duurdere) verwijderbare variant.

Dat is dikker spul, plakt heerlijk en je trekt het er zo weer af en plakt het er opnieuw op. Echt een aanrader

En als het iets minder plakt, afwassen in een teiltje met afwasmiddel en dan plakt het weer geweldig
(Lees meer...)
12 jaar geleden
marskramer, blokker. leen bakker, kwantum en de al genoemde bouwmarkten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding