waar ik het beste vloerbedekking/laminaat/ondervloeren/plinten kopen qua prijs/kwaliteit vergelijkingen?

Ik heb een flat gekregen met alleen maar cement/beton vloeren, nu moet ik er dus nog een vloerbedekking of laminaat in leggen. Waar kan ik deze het beste kopen? ik woon op de onderste verdieping dus geluiddempend hoeft het niet te zijn.

waar krijg ik de goedkoopste ondervloeren?

de laminaat bij de Ikea lijkt me redelijk geprijst (die van €9 per m2 omdat ik graag witte wil) maar zijn daar de ondervloeren/plinten ook het goedkoopste?

waar vind ik de goedkoopste vloerbedekking voor de slaapkamers, of is laminaat dan toch weer goedkoper?

ik heb vrienden die het allebei kunnen leggen voor geen kosten dus daar hoeft geen rekening mee worden gehouden.

ben dus ook bereid om naar verschillende winkels te gaan voor een goedkopere prijs.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij kwantum en bij Leen Bakker ben je goedkoop uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Laminaat ( en dus ook in de slaapkamer) maakt je huis beter verkoopbaar en ook makkelijker schoon te maken.
Tot 14 november geeft Gamma voor Gammapashouders 15% korting en dan zullen ze wel de goedkoopste zijn. Kies voor een ondervloer wel de beste kwaliteit want anders wordt je zelf en eventuele onderburen gek van het lawaai!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Wat is er nou mis met dit antwoord? Hekel aan de Gamma misschien? Zeg dat dan. + van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, prima antwoord lijkt mij.
En een ondervloer is altijd beter, van die groene platen van de bouwmarkt.
Kwantum hallen, zeker voor de vloerbedekking.
Ik ben zelf heel tevreden met mijn aldaar gekochte vloerbedekking. Goed slijtvast, zelfs op de trap!
Enig vergelijkend onderzoek met aanbiedingen bij een bouwmarkt vwb het laminaat kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op laminaat outlet .nl daar hebben ze restpartijen kwaliteits laminaat voor lage prijzen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Hornbach. Heb je prijsgarantie dat zij de goedkoopste zijn en hebben een groot assortiment.