Welk merk heeft een goede krachtige multitool? (oscillerend'

Het gaat mij om het oscilleren, welke tool is hier voor het beste geschikt?
Op de site van de consumentenbond komt de bosch multitool 180 niet goed uit de test.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je ermee gaan doen?
En vooral hoe vaak? Is het voor een bepaalde klus of moet ie lang meegaan?
Wat mag het kosten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We willen de houtenvloer gedeeltelijk verwijderen. De beneden verdieping is 1 houtenvloer, in de keuken willen we plavuizen. Dus tussen de deurpost moet een de houtenvloer in 2en. Niet te veel kosten, denk aan 100 euro o.i.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou ik voor een hele goedkope gaan,
eigen merken, Ferm of bij Aldi, Lidl, enz. Het verschil tussen de goedkope en merken als Black&Decker en Bosch Groen is in het algemeen klein en het geld niet waard. Ik heb zelf een draadloze GOP van Bosch blauw, maar dan ga je met zaagjes richting de 300,-
Bedraad en met 3 zaagjes 200,-

Antwoorden (1)

Dit is een super uitvoering merk Fein:
Fein
FSC 2.0 QM Marine Supercut 400Watt Oscillerend Marine Quick-In
FSC2.0QM MARINE 7.2363655010
Maar dan praat je wel over 595,- euro