hydrokorrels onder vloer ter isolatie

wij moeten de vloeren van ons huis isoleren, dat wilde ik doen met hydrokorrels. Weet u een leverancier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (4)

http://www.javegro.nl/start/produkten/45-hydrokorrels

Als je hydrokorrels googelt vind je er een heleboel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intratuin. Dit gaat wel in de papieren lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het niet doen met hydrokorrels want deze blijven vocht vast houden
ik kan je wel een adres mailen voor goede isolatie voor muur en vloer;
dit is vochtwerend en heeft een hoge iso waarde
tegen weinig kosten
die berekening is zelf snel te maken en uit te rekenen tegen de inergiekosten van deze tijd
dus is het snel terug verdiend
en het is snel en makkelijk te doen voor iemand met twee handen

Toegevoegd na 1 minuut:
dit is vanaf de fabriek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hydrokorrels zuigen vocht op,al het vocht wordt muf en gaat stinken en schimmelen.
Wat wel wordt gedaan is de kruipruimte voorzien van een laag gemalen en gebrande schelpen,dit voorkomt precies wat de hydrokorrels veroorzaken!
Kijk eens op de volgende website
http://www.schelpenhandelvanrijn.nl/strandschelpen/
Succes