Kun je een spijker in een stenen muur slaan?

Ik ben van plan om een kabel langs een stenen muur en plafond weg te werken. Daarvoor wil ik kabelclips gebruiken. Echter vraag ik mij af of je wel een spijker in een stenen muur kunt slaan zonder dat de boel afbrokkelt of dat er scheuren ontstaan.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is? En zo ja, tips?
Heb ik ook nog speciale spijkers nodig? De kabelclips die ik heb zijn eigenlijk bedoelt voor hout.

3 jaar geleden
4.6K
ronron1212
3 jaar geleden
https://www.gamma.nl/klusadvies/a/soorten-spijkers-kiezen

Antwoorden (1)

Je moet dan wel lange dunne staalnagels gebruiken!