Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je je Beats koopt bij een winkel als Applestore, van wie krijg je dan de garantie? (zie uitleg)

Kijk.... Als je Beats koopt op hun site (www.beatsbydre.com ofzooo) dan kun je als ze kapot zijn gewoon dat ding opsturen naar Beats en dan krijg je, bij goedkeuring, nieuwe beats thuisgestuurd! Je kent het principe waarschijnlijk wel.

Maar dat moet dus via de site en ik wil die dingen eigenlijk morgen al in huis hebben! Dus dacht ik: Ik ga naar de Applestore en dan koop ik ze daar morgen.

Maar daar komt het probleem naar boven: Als ze kapot zijn, wie bepaalt dan mijn garantie? De Apple-store/Apple of Beats by Dre. In andere woorden: Waar moet ik ze heen sturen, je weet wel met garantie

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan bij Beats zelf fabrieksgarantie claimen en ook in de Applestore kan je garantie claimen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple store die is verplicht het te laten repareren/ nieuwe te geven in Nederland is de verkoper jou garantie verschuldigd (igg tot 2 jaar na aankoop) dus hoef je niet naar de fabriek te gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding