ik heb in december een cadaukaart gekregen hoe moet ik die activeren?ik wist dat niet eens?

ik ben 70 en snap niet hoe dat moet. ik zoek me verloren ik wist niet eens dat dat moest

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
LeonardN
3 jaar geleden
Hallo bobbertje.
Zoals je wellicht kan voorstellen zullen we eerst moeten weten over WELKE cadeaukaart je het hebt. Er zijn er namelijk meer, en we kunnen niet van afstand bepalen welke jij in handen hebt.
-VVV
-bol.com
-... Normaliter ga je naar een site. Maakt daar een account aan en dan heb je ergens de mogelijkheid de cadeaubon aan je account koppelen.
Daarna kan je het bedrag besteden via dat account. (zo werkt het bijvoorbeeld bij bol.com)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
125 € cadaukaart VVV
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Indien er meer dan €60,- waarde op staat (klopt in dit geval), en de kaart online besteld is
door de gever (waarschijnlijk wel), wordt deze kaart inderdaad opgestuurd met een blokkade. Degene die de kaart heeft besteld (waar u de kaart van heeft gekregen), heeft in zijn of haar mail een code ontvangen om de kaart te deblokkeren. Ik weet niet of de gever u verder kan helpen?
LeonardN
3 jaar geleden
Ik weet niet of de gever u verder kan helpen? Het lijkt erop van niet omdat december en maart meer dan twee maanden van elkaar verwijderd liggen.
ronron1212
3 jaar geleden
Deze vraag is al eens eerder gesteld volgen mijnhoef je niets te activeren
https://www.startpagina.nl/v/winkelen/vraag/636446/vvv-cadeaukaart-gekregen-geactiveerd-is/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hallo Bobbertje,
Indien de gever en u er niet uitkomen; bellen met de klantenservice.
Wellicht is het handiger als de gever belt, omdat deze de bestelling heeft gedaan en de mail heeft ontvangen om te deblokkeren.
Bellen is dan vaak de beste optie.
Volgens de vvv:
Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 030 - 307 41 00. Onze openingstijden zijn op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Antwoorden (1)

De gene die de bestelling van de kaart via een webshop heeft gedaan om het vervolgens aan U cadeau te doen heeft een activatie link gekregen via de mail, deze activatie link is 2 maanden geldig, daarna is de kaart 3 jaar geldig. Als de kaart gewoon in de winkel is gekocht, dan is deze automatisch al geactiveerd.
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Plus. Maar:
"ik heb in december een cadaukaart gekregen"
"deze activatie link is 2 maanden geldig" De volgende vraag is dus waarschijnlijk:
Hoe kan de gever een actieve link krijgen nadat de twee maanden verstreken zijn?
Griffin
3 jaar geleden
"De volgende vraag is dus waarschijnlijk:
Hoe kan de gever een actieve link krijgen nadat de twee maanden verstreken zijn?"
Ja, daar is dus geen info over te vinden hoe je VVV kaart heractiveert, nu met corona hebben ze dit termijn wel verlengd naar 3 maanden, maar dan zit deze man nog steeds over het termijn heen.