Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke site is goed om gratis muziek te downloaden? En welke om instrumentale versies te downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo, ik download al mijn muziek op www.listentoyoutube.com het werkt heel simpel ik zal in stappen vertellen wat je moet doen en het is voor alle soorten muziek!
1. kies een liedje op www.youtube.com en kopieer de link.
2. plak de link in het balkje waar boven staat; 'Enter YouTube URL:' op www.listentoyoutube.com
3. Hij gaat het liedje laden, als die geladen is klik je op; 'Click here to get your Download Link'
4. Je krijgt nu een muziek bestandje die je via je computer op je mobiel of waar dan ook op kan zetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik doe dat met YouTube downloader en Converter.
Je kunt dat makkelijk downloaden (gratis) en daarmee zet je filmpjes van YouTube op jouw pc. Dat filmpje kun je weer makkelijk naar een mp3tje converteren.

Typ maar eens in bij google: YouTube downloader en Converter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.mrtzcmp3.nl
-zoeken
-op de blauwe knop rechts klikken
-helemaal naar beneden scrollen, op de pijltjes klikken
-klikken op 'Klicken Sie hier zum Herunterladen '
-Gedownload in hoge kwaliteit :)

Youtube filmpjes zijn max 192 kps, meestal 128, soms zelfs 92. Als je van goede kwaliteit houdt, niet van youtube plukken.

Toegevoegd na 37 seconden:
www.mrtzcmp3.NET is het :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik ik ook altijd +
http://www.downloads.nl/mp3.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.listentoyoutube.com is gratis, wel ff om de reclames klikken maar die gebruik ik soms wel eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooit van Spotify gehoord? Hierbij hoef je geen muziek te downloaden, maar staat alles online.

http://www.spotify.com/nl/desktop-splash/?utm_source=spotify&utm_medium=web&utm_campaign=start
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding