Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft Hema een mailadres voor klachten?

ik was vandaag in Hema Brugge en heb een klacht over het restaurant. Er is echter nergens een mailadres van die Hema te vinden.
Het enige wat ik bij Hema vind is de mogelijkheid om de klantendienst te bellen of een brief te schrijven naar het hoofdkantoor van Amsterdam. Lijkt me wel tamelijk verouderd, dus misschien is het geen recente site.
Is er ook een soort klachtenformulier of een mailadres waarop ik klachten kan indienen?

7 jaar geleden
in: Winkelen
4.1K
liveisgreat
7 jaar geleden
ik heb geschreven, helaas geen antwoord.... :-/. niet echt klantvriendelijk toch

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hoeft er niet voor naar Amsterdam te schrijven of te bellen, want er is voor België een eigen klantenservice: http://www.hema.be/nl/klantendienst/contact
Bellen kan op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur op: 02-514 38 79. Schrijven kan naar HEMA België, Alsembergsesteenweg 757, 1180 Brussel. Of je kunt mailen naar klantendienst@hema.nl
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
liveisgreat
7 jaar geleden
superbedankt! ik ga het morgen eens doen zie...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding