op de mouw van mijn kostuumvest bevindt zich een label met de merknaam erop, mag dit verwijderd worden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5K

Antwoorden (2)

Ja (graag zelfs).
Zichbare merklabels zijn alleen bedoeld om in de winkel het merk duidelijker te maken.
Voor het dragen moeten deze labeltjes eraf. Ook niet vergeten de zakken open te tornen (zijn dichtgenaaid).
Mocht je een jasje hebben met witte stiksels over de naden: ook weghalen.
11 jaar geleden
Waarom zou je het niet mogen verwijderen?
Als het dragon zonder de labels voor jou prettiger is, gewoon er afhalen. er zou niemand zijn die je er een boeten voor geeft