kan je ook gewoon mayonaise die je op patat smeert ook in je haar doen in plaats van *echte* hair mayonaise?

Om droog haar te verzorgen!??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K

Antwoorden (5)

Nou nee, dat lijkt me niet. Er zit niet alleen vet in mayonaise, maar ook allerlei andere stoffen die me niet echt geschikt lijken voor het haar. Als je droog haar met een levensmiddel wilt behandelen, zet ze dan eens in de olijfolie. Alufolie of plastic er omheen en een halfuurtje laten trekken. Daarna héél goed wassen. Olijfolie (goede olijfolie) is erg goed voor haar en huid. Zit barstensvol vitamine E en antioxidanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je kan geen mayonaise in je haar smeren om droog haar mee te behandelen
daarvoor kan je beter even naar het kruidvat gaan en daar een masker of goede balsem te halen voor droog haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe is olijfolie en eigeel in mayonaise goed voor je haar, maar er zit ook azijn in en dat is nou bepaald niet goed voor je haar.

Je kunt eigeel, olijfolie en honing in je haar smeren.
Wat ook heel goed is voor je haar; koudgeperste amandelolie. Je krijgt er prachtig glanzend haar van en je hoofdhuid wordt gevoedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij dat indien je mayonaise met olijfolie gemaakt koopt, het nog niet eens zo'n gek idee zou zijn. Ik weet niet of het beetje mosterd, azijn, zout en peper zo'n slechte invloed zou hebben.
Je kunt wel een haar mayonaise maken door 2 eidooiers en een halve ltr. olijfolie als mayonaise te kloppen. Zonder andere toevoegingen.
Beyoncé voedt haar lange lokken met een haarmasker van eigeel en olijfolie om ervoor te zorgen dat ze niet droog worden. Ze laat dit masker ongeveer twintig minuten intrekken en spoelt het vervolgens uit met koud water. Glanzend, zacht haar is het resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, natuurlijk kan je het erin smeren......... 'tgaat alleen na verloop van tijd wel een beetje stinken......