kan je hotfix ook met iets anders op een kledingstuk zetten, bijvoorbeeld met een strijkijzer of stijltang?

ik heb namelijk wel hotfixsteentjes omdat ik dat om mn nagels wilde plakken (en diamantjes bij mijn ogen, bij de oogschaduw) maar dus niet zo'n apparaat om het erop te zetten. Nu wilde ik het op een broek zetten, maar kan dat dus ook met een strijkijzer of stijltang?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

In principe kan het wel, de volgende zin komt van de handleiding van Hotfix patronen:

Mocht er toch ergens een steentje loslaten kunt u deze weer bevestigen door met het puntje van uw strijkijzer het steentje weer te verwarmen. (Ik vraag me alleen wel af of ze blijven zitten bij het wassen, ik zou het in ieder geval binnenstebuiten in een sloop doen, zodat je de steentjes weer terugvindt).