kost het geld en heb je enige verplichting bij lekkerinhetleven?

zit je ergens aanvast? kost het geld? wat zijn de voordelen en nadelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoek zelf eens op hé Ritsuka ;-) de lekkerinhetleven-cookies smaken niet maar bijten gelukkig ook niet - hahaha

Het beste antwoord

Lid zijn van de website lekkerinjeleven kost niets.
Je kan je gratis registreren en daardoor krijg je via nieuwsbrieven en andere mails up-to-date nieuws over het aanbod op de site.

Je zit er slechts zolang aan vast als je zelf wil.
Al kan ik me voorstellen dat je na het opzeggen nog naweeën zal ondervinden vanwege de onzichtbare links die jij via jouw registratie hebt aangeklikt.
Die naweeën kunnen zich vertalen in het krijgen van mails via andere wegen zoals adverteerders die betalend gelinkt zijn aan lekkerinjeleven doch deze sluit je niet automatisch uit nadat je je hebt uitgeschreven via de daarvoor voorziene link.

Hoe je dit euvel snel en effectief oplost zou ik niet weten want ik sluit me bewust niet bij een site aan wanneer mijn pc aangeeft dat er meer aangeboden wordt dan datgene waarvan ik gebruik wens te maken. En indien ik toch ergens in verstrikt raak dan roep ik hulp van gespecialiseerde derden in ;-)

De voordelen van lekkerinjeleven is dat je vele constructieve boodschappen voorgeschoteld krijgt en dat kan jouw levensvreugde alleen maar vergroten ;-)
Tenzij jouw vreugde overschaduwd wordt door de overvloed aan ongevraagde mails die deze site met zich meebrengt.

Echter, hetgeen ik als nadeel ervaar kan in jouw voordeel werken en vice versa dus is het aan jou om uit te vissen wat je wil en waar jouw limieten liggen.

Liefs en veel Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (1)

lekkerinhetleven is eigenlijk een reclamesite. dat proberen ze nog enigszins te verdoezelen, door ook korte reportages er tussen te zetten over allerlei onderwerpen.

als je je inschrijft krijg je regelmatig de nieuwsbrief in je mailbox met vooral reclame.

voordelen; als je de site leuk vindt, dan kun je hier je vrije tijd kwijt.

nadelen; het levert je eigenlijk niks op, behalve spammail.