Is er in Haarlem een supermarkt open op 1e kerstdag?

12 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu zeker niet meer lijkt me...
Powergen
12 jaar geleden
Ik denk het ook niet, ook qua tijd. Misschien toch dan ff langs de turke winkels?

Het beste antwoord

De AH in de Drossestraat is vanavond nog tot 21 uur open. En wellicht ook andere winkels van AH in Haarlem:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie?postcode=&plaats=haarlem
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het zal wel niet denk ik hangt er van af waar je woont
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat er een avondwinkel open is,anders de grotere benzinestations misschien,hebben ze tegenwoordig ook van alles. Kijk voor evt.openingstijden op