Hoe laat in mijn taille langer lijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Amadea
13 jaar geleden
Misschien bedoel je slanker? Of wil je je benen langer laten lijken?

Antwoorden (8)

een taille kun je alleen maar breder of slanker laten lijken. Als je bedoelt je bovenlichaam dan zeker geen te korte shirts/truien en deze over je broek/rok dragen
13 jaar geleden
Draag lange tops, zodat je taille lager lijkt te liggen.
Een heupriem legt de nadruk op je torso zodat je bovenlichaam langer lijkt.
Zorg voor verticale lijnen boven je taille, bijvoorbeeld door een sjaalkraag of een diepe V-hals.
Amadea
13 jaar geleden
Zorg sowieso voor een goede bh: Wanneer je je armen laat hangen, mogen je borsten niet lager komen dan halverwege je bovenarmen.
Heb je dus een bh die te groot is, of geen goede pasvorm heeft, dan lijkt je taille korter (en daardoor soms breder).

Wat je taille ook langer doet lijken, is het dragen van shirt met een diepe hals. Dit accentueert de lengte van het bovenlichaam.

Op de derde plaats kun je in je kledingkeuze de voorkeur geven aan lange bovenkleding, met strepen of dessin in de lengte, en niet in de breedte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleren aandoen met verticale strepen. Dit laat je taille langer lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een diepe hals is altijd goed voor langere lengte, met een brede riem leg je nadruk op je torso waardoor je bovenlichaam een stuk langer lijkt. draag lange tunieks (tot de helft van de bovenbeen) en daaronder een legging. of een rok tot je borst, en daaronder een shirt, hierdoor verleng je je taille een beetje. de kleur zwart kan wonderen doen! geel en oranje zijn dan afraders, deze laten je kleiner lijken. je kan er ook voor zorgen dat je een ander mooi kleidingstuk draag zodat mensen niet snel meer naar je taille kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op deze site: http://2style4you.com. Vul daar je maten in en je krijg veel (geheel gratis) tips over hoe je je figuur zo voordelig mogelijk kunt laten uitkomen (incl. het "verlengen" van je taille).

Veel plezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat tenslotte om je hele figuur en niet alleen je taille. Als je bijv. een lang shirt gaat dragen, verkort je weer je benen. Dus het gaat om het totaalplaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een brede taille ceintuur, legt meer nadruk op de taille. OOk bustiers of korsetten (die tegenwoordig als bovenkleding gedragen worden in de Gothic scene) kunnen verlengend effecten op de taille hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt echt geluk. Ik ben 14 jaar weeg ongeveer 53 kilo en ben 1,83. EN BEN OOK NOG EEN MEISJE! Ik zou heeeeel graag klein en wat dikker willen zijn :(
xxxx