Weet iemand wat een jurk van Lily Coneman ongeveer kost?

Het gaat om de orde van grote.

Toegevoegd na 8 uur:
ik bedoelde Lily Conemans, sorry! De zaak is in Utrecht. Er zijn nergens prijzen te vinden en ik zou er niet aan willen beginnen, als het onbetaalbaar is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Lily Coneman krijg ik niet gevonden, wel Lily Conemans. Die heeft een zaak in Utrecht, gespecialiseerd in bruids- en gelegenheidskleding. Elke jurk wordt op maat en uit de mooiste zijde gemaakt. Zie http://www.lilyconemans.nl/gsp.dll?p_actie=cms&pid=1&sid=252&p_menuid=18
Een prijs staat nergens aangegeven, wel las ik dat de trouwjurken er gemiddeld minder prijzig zijn dan in een officiële bruidsmodewinkel. Reken maar op een bedrag van tussen de 1000 en 2000 euro (afhankelijk van het soort ontwerp en de kledingmaat).
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Inmiddels heb ik toch maar direct contact opgenomen en ook een indicatie van de prijs gevraagd - en jouw schatting is best goed!