Wie weet het telefoonnummer van beatsbykopen.nl?

Ik kom niet in contact met ze en zou graag willen weten waar mijn bestelling blijft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Die is er niet.
Dit lijkt me gewoon weer gevalletje van internet oplichting.
Geen KvK, @Hotmail.com email adres en 1/3de van de adviesprijs.
Ik ben bang dat je bent opgelicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kantooradres is Volmerlaan 13E in Rijswijk volgens hun site. Dat adres bestaat niet. Er is wel een nummer 13 en dat staat te huur. Jammer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen telefoon nummer,maar wel e-mail of contactformulier via website:

Beatsbykopen.nl
Volmerlaan 13 E
2288GD Rijswijk
E-mail: beatsbykopen@hotmail.com

https://beatsbykopen.betaalsecure.nl/contact.aspx
11 jaar geleden
Er is inderdaad niet veel over te vinden over deze website. Ik heb echter wel een adres gevonden van het bedrijf dat de website host. Het gaat om een bedrijf dat Netformatie B.V. Component heet. Je kunt proberen om contact met hen op te nemen, wellicht dat zij een telefoonnummer of iets dergelijks hebben.

Daarnaast denk ik persoonlijk ook dat je opgelicht bent:

1. Niet ingeschreven bij Kamer van Koophandel
2. Ze maken gebruik van een GRATIS email account. 99,99999999% van de echte webshops maken gebruik van accounts die gekoppeld zijn aan hun website. Oplichters werken vrijwel altijd met gratis accounts zoals hotmail of Gmail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad.. Aankloppen bij het hostingbedrijf. Zal ook alvast overwegen om aangifte te doen bij de politie. Die 06-prepaid nummers en hotmail adressen zijn waardeloos. Ook adressen opgaven van leegstaande kantoren kom je niet verder mee.. Mocht je het geld nooit meer zien laat dit dan een waardevolle les zijn voor veilig internetten.. Is iets te mooi om waar te zijn: dan is het meestal ook zo!
Geen KvK, Geen deal
Ken je het bedrijf alleen via google, google dan naar meer (adres, email, kvk, ervaringen etc)
Ga ook eens kijken via google maps hoe het kantoor eruit ziet (kan soms ook helpen) Succes met deze oplichting
Ik heb even gekeken op de site, en met dat adres ben ik verder gaan zoeken en kwam nog meer gegevens tegen
waar wel een telefoonnummer bij staat.
sukses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een 06 nummer, daar heb je niet veel aan. Als het om een prepaid toestel gaat dan is de eigenaar never nooit op te sporen. Toch goed gevonden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter wat dan niks, en het is leuk om te doen.