Waar kan je leuke schoenveters kopen?

Ik heb zwarte All-Stars gekocht en ik wil ze niet zo gewoon hebben, maar met leuke veters, zoals een piano print ofzo. Weet iemand een site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

http://carobolo.nl/catalog/index.php?language=nl

kijk eens op deze site. ze hebben hier veters in allerlei kleuren en met allerlei soorten motieven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dit is inderdaad een leuke site :-)
Vaak heeft de schoenmaker wel leuke kleuren veters (die bij ons wel) en anders de winkel waar je de all stars gekocht hebt? Zeker als het een winkel is die alleen all stars verkoopt heb je kans dat ze daar ook leuke veters verkopen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig zelfs led-veters (verlichting)