Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is madeinchina.com betrouwbaar?

Ik vroeg het me af (: Mijn leraar had het er pas over maar nu ik de website zie vertrouw ik het niet helemaal. Hebben jullie er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Deze site geeft links naar andere sites. Stel je zoekt sieraden, dan geeft deze site producten weer van sites die zich hebben aangesloten bij Madeinchina.com. Ik heb er 2 vanaf gehaald waar ik soms zaken mee doe, bevalt prima. Dus het is niet zozeer dat madeinchina.com niet betrouwbaar zou zijn, maar de webwinkels die er achter zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh okee dankje voor je reactie :D
madeinchina, goede site, kan soms tot 3 maand onderweg zijn wel. dan zou ik toch meer dealextream.com, focalprice of everbuying.com aanraden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet aan te raden om te shoppen bij sites uit bv. voormalige Oostbloklanden, het Midden-Oosten, en een aantal Zuid-Aziatische landen, ze nemen een loopje met uw creditcard.
Controleer ALTIJD de WHOIS-records van de betreffende webserver vooraleer u aankopen doet. Om records op te vragen, google op Allwhois, en tik naar 'madeinchina.com' in.
Opletten: Een server met nederlands topleveldomein als suffix (dus '.nl') kan OOK in een risicoland gevestigd zijn, daarom: check altijd je Whois.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding