Is madeinchina.com betrouwbaar?

Ik vroeg het me af (: Mijn leraar had het er pas over maar nu ik de website zie vertrouw ik het niet helemaal. Hebben jullie er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Deze site geeft links naar andere sites. Stel je zoekt sieraden, dan geeft deze site producten weer van sites die zich hebben aangesloten bij Madeinchina.com. Ik heb er 2 vanaf gehaald waar ik soms zaken mee doe, bevalt prima. Dus het is niet zozeer dat madeinchina.com niet betrouwbaar zou zijn, maar de webwinkels die er achter zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh okee dankje voor je reactie :D
madeinchina, goede site, kan soms tot 3 maand onderweg zijn wel. dan zou ik toch meer dealextream.com, focalprice of everbuying.com aanraden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet aan te raden om te shoppen bij sites uit bv. voormalige Oostbloklanden, het Midden-Oosten, en een aantal Zuid-Aziatische landen, ze nemen een loopje met uw creditcard.
Controleer ALTIJD de WHOIS-records van de betreffende webserver vooraleer u aankopen doet. Om records op te vragen, google op Allwhois, en tik naar 'madeinchina.com' in.
Opletten: Een server met nederlands topleveldomein als suffix (dus '.nl') kan OOK in een risicoland gevestigd zijn, daarom: check altijd je Whois.