Waar is een grote tweedehands winkel waar ze kleding verkopen?

We zijn opzoek naar een grote kringloop/tweedehands winkel waar ze ook kleding verkopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Annswers
13 jaar geleden
omgeving?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit zollang het maar in Nederland is. (lang leven ov) We zijn opzoek naar een goedkope bruidsjurk voor halloween vandaar een kringloop waar ze veel kleding verkopen.

Antwoorden (5)

Volgens mij worden er in de meeste kringloopwinkels kleding verkocht. Tegenwoordig heeft bijna elke stad of dorp er wel een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waar je woont, maar 'het goed' heeft hele mooie grote winkels met allemaal tweedehands spullen (ook veel kleding)

http://www.hetgoed.nl/default.aspx

verder is zijn er in elke stad meestal wel meerdere kleinere tweedehands zaakjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online winkel : Marktplaats en speurders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je tweedehandskleding kopen:
http://www.tweedehandskleding-amsterdam.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag toevallig afgelopen week bij de Schalm in haarlem een bruidsjurk hangen.