Waar kan je broeken kopen voor lange vrouwen? (Lengtemaat 36 of 38)

Ik ben zelf 1.81 en ik word helemaal gek van mijn te korte broeken... Vaak kom ik lange vrouwen tegen met een mooie lange broek die perfect aansluit op hun lichaamsvorm.
Ik heb al veel winkels afgespeurd maar het gaat niet verder dan lengtemaat 36 (als ik geluk heb, meestal niet verder dan 34). Maar nu is mijn vraag dus, waar kan ik broeken kopen in lengtemaat 36 (die lang uitvalt) of lengtemaat 38?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

Voor zover ik weet verkoopt de new look deze.
Deze hebben een tall lijn, ik denk dat je daar vast wel kunt slagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Broeken met lengtemaat 36 of 38 vind je bij Miss Etam.

Miss Etam Lange maten dameskleding

Zijn broeken vaak te kort en vallen tops niet altijd mooi bij jouw lange lengte? Ben je langer dan 178 cm, dan heeft Miss Etam speciaal voor jou de Miss Etam Lang collectie. Deze lange mode collectie is verkrijgbaar in de maten 38 t/m 48.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yep, Miss Etam is de enige zaak in mijn woonplaats waar ik broeken kan vinden die lang genoeg zijn. Ik ben trouwens kleiner dan 1m78, maar heb in verhouding lange benen. Groot nadeel vind ik wel dat die collectie begint bij maat 38. Ik moet ze altijd flink in laten nemen bij de taille. Dat zou ik bij sommige 36-broeken nog moeten doen waarschijnlijk, maar bij 38 is het niet meer op te lossen met een riem. Dat vind ik wel echt jammer, dat ze blijkbaar geen rekening houden met het feit dat je ook lang én dun kunt zijn. Maar goed. Wehkamp.nl heeft trouwens ook de 'long'-collectie van Miss Etam, ideaal! Spijkerbroeken kun je trouwens vrij gemakkelijk vinden in lengtematen, maar die draag ik niet graag. Veel te stijf, te dikke naden voor mij. Ik was dus erg blij toen ik deze collectie bij Etam ontdekte.
H&M heeft broeken die ik perfect pas, ben zelf 1,82 en deze zitten als gegoten.