Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen dat je navel goed ruikt ?

ik was die altijd goed diep en met zeep maar ik vind dat het nog altijd niet goed ruikt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik herken het probleem. Heb hier een aantal jaren terug een tijdje last van gehad. En ineens was het ook weer weg. Wellicht dat je op dit moment wat aan hormonale veranderingen onderhevig bent. Ik zou er niet al teveel met zeep e.d. in zitten, dat verstoort de zuurgraad van je huid alleen nog maar meer. Mocht je het toch willen wassen gebruik dan een zeepvrije wasgel b.v. van Neutral of Sanex Zero.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Of unicura (ook te koop in supermarkt)

Andere antwoorden (5)

Spuit er deo of parfum op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed schoonmaken met een wattenstokje met alcohol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee weken lang schoonmaken met Jodium of Betadine (met een wattenstaafje). Na die twee weken na het douchen gewoon goed droogmaken, ook met een wattenstaafje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er echt last van blijft houden, kun je bij de huisarts langs gaan. In sommige gevallen is de navelstreng niet goed afgeknipt en blijft er een klein stukje achter in de navel, langs de binnenkant. Dit kan gaan ontsteken en raar ruiken, en soms komt er dan ook pus uit de navel.

Ik wil je niet bang maken dat het zoiets is, maar dat kan een oorzaak zijn van de rare geur. Ik zou bij de huisarts gaan navragen of die iets weet.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Ja je hebt gelijk, alle problemen moeten serieus worden genomen. Soms ben je niet bewust van andermans issues en die verrassing maakt de vragen op deze site soms hilarisch.

Droog je altijd goed daar af, want het kan door vocht en ook door zweet komen. Dan gaan die bacteriën lekker broeien onder je trui. Je kunt ook eens proberen een week niet eraan te zitten, geen zalfjes, geen zeep, alleen goed douchen en afdrogen voorzichtig. Even kijken wat er dan gebeurt. Als het aanhoud gewoon even naar de dokter en geef dan aan hoe lang je het al hebt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding