Waarom willen veel 30+mannen een kaal Kojakhoofd?

generen ze zich voor de grijze draden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Nou kijk. Is niet de kojakhoofd, want dat weten ze niet wat dat is. Is dat de mannen die denken ojee ik wordt kaal en dan hellep straks ben ik fred oster, wat ze ook niet kennen. En dan denken ze wacht effe! Ik doe de Pim Fortuin ze hoofd, want dat glimt lekker en dan zien ze niet dat ik kaal wordt. Maar eigenlijk is dat volkomen idiotig natuurlijk. Want! dan wil je niet dat de mensen zien dat je kaal bent, en daarom maak je je eigen dan nog met meer kaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat dit alles te maken heeft met beginnende kaalheid.
Kaalheid wordt tegenwoordig nou niet direct meer gezien als een aantrekkelijk iets bij mannen en zo'n stoere kale kop oogt dan veel beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is kaal of kammen weet je wel? Een beetje van beiden ziet er niet uit, dus of gewoon je kop vol met haar of helemaal kaal. Niet zo'n stukje haar met een eiland van vlees in het midden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar verstand zit kan geen haar zitten.
Dus... allemaal slimme mannen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om geen badmuts te hoeven dragen in 't zwembad.....