als je geen broeken, leggings o.i.d mag, wat is dan een leuk alternatief?

ik bedoel ook bijvoorbeeld leuk winkels daarvoor...

Toegevoegd na 1 dag:
jurken en rokjes enzo mag wel hoorXd maar meer de winkels ervoor... Bedantk voor de reacties!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen broeken of leggins mag ??
En o.i.d. ; zijn dat dat rokken en jurken ?
Wat mag je dan wel aan ??

Het beste antwoord

H&M heeft leuke dingen , vero moda heeft veel rokjes en jurkjes, THE sting heeft strake rokjes (leuk met panty als je dat wilt) hoop dat je hier wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Rokken of jurken. H&M
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broekrok.
Overgooier.
Broek met heel wijde pijpen.

C&A
Art
Trix & Rees
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter draagt al een jaar of twee ab-so-luut onder geen beding meer broeken, maar uitsluitend en alleen omdat ze dat zelf niet wil. En dan blijft er niet veel over : rokken en jurken.
Gelukkig is daar ook nog wel een en ander in te vinden, maar 90 % komt toch wel van Marktplaats en de kringloopwinkel / tweedehandswinkel (ook omdat ze bewust ouderwetse dingen wil ; beetje Vintage, jaren 20-60.)

Het is soms wel zoeken naar een speld in een hooiberg (vooral met maat 34/36), maar ook wel erg voordelig, en het staat geweldig leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jumpsuits komen helemaal in deze zomer! Zit onwijs comfi en is in winkels zoals H&M, Vero Moda, en Vila te koop.

;)