Hoe zit het met kleding van je eigen merk hangen in een andere winkel?

Ik heb een kledingmerk opgezet wat erg goed loopt. Zelf ben ik er nog niet aan toe om een winkel te openen. Wel heb ik erover na zitten te denken om mijn kleding te hangen in wat boutiques/winkels die meerdere merken verkopen. Hoe werkt zoiets? Wat betalen zij ervoor, wat betaal ik ervoor? Maak ik er winst op?

5 maanden geleden
in: Mode
ronron1212
5 maanden geleden
Je kleding verkopen aan de winkels. Of misschien een afspraak maken.
tinus1969
5 maanden geleden
Ik denk niet dat je zomaar kleding in een winkel hangt; die winkel koopt dat meestal bij je in.

Geef als eerste antwoord