Kent iemand een goede shampoo welke parfumvrij is?

Ben zelf allergisch voor parfummix en amandel ingrediënten. Ik gebruik nu Neutral maar dat is echt een enorme domper omdat ik altijd shampoo van Kerastase had.

Weet je nog meer fijne producten die parfumvrij zijn? Ik hoor het graag! De meeste producten die ik gezien heb zijn voor een droge huid, maar dat heb ik dan weer niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er mis met Neutral dan? ik gebruik het nu al jaren. Het enige wat ik kan noemen is dat er geen lekkere geur aan zit maar daarvoor kies je parfum vrij !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@NicktheG: Gelukkig ben jij een tevreden gebruiker! De andere producten van Neutral bevallen heel goed (deo, wasmiddel, zeep ik heb het allemaal). De Shampoo lijkt alleen mijn haar heel touwachtig te maken, ondanks de conditioner. Het zou iets prettigs moeten zijn, maar ik begin me steeds meer te irriteren aan het product. Misschien komt het omdat ik lang haar heb? @LLot: ja daar heb je wel een punt :-). Bij huidverzorging gaat die regel niet op maar bij shampoo zou het inderdaad best moeten kunnen.

Het beste antwoord

Een goed en betaalbaar merk is Dermolin. Een hele handige website is https://www.parfumvrij.eu/

Verder bevatten de meeste producten die niet op dieren zijn getest ook geen schadelijke parfums, zie http://www.proefdiervrij.nl/cosmeticagids
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Mijn zoon gebruikt dezelfde shampoo,welke tevens door zijn kapper wordt gebruikt,sinds hij hoofdhuidproblemen heeft.
Het merk - ik had er nooit eerder van gehoord- is KMS.

http://www.haarshop.nl/merken/kms-california?gclid=CIHJpLLrzagCFcOHDgodZ0rthQ

Geen idee of het in de betere drogist te koop is. Zoonlief koopt het bij de kapper.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dara maken ze toch reclame voor?
Neutral volgensmij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een - ze schrijft toch juist dat ze iets anders zoekt ipv dat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja
Wist niet dat je boos werd:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, vast over heen gelezen ;-) Maar mocht je nog wat weten GRAAG
Babyshampoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andrelon maar dan de normale versie ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle zeep van Sanex. Volledis parfumvrij, ruikt heerlijk, en heel goed voor je huid.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik dacht dat je om zeep vroeg. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mg je die zeep ook als shampoo gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt raar maar zwitsal baby shampoo het is parfum vrij maar he heeft wel een lekkere geur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sanex shampoo voor normaal haar beschermt de natuurlijke vochtbalans van het haar en het kamille extract helpt de hoofdhuid te kalmeren.

Deze shampoo is mild en verrijkt met natuurlijke extracten van tarwe en kamille en is geschikt voor dagelijks gebruik. De tarweproteïnes hebben een groot verwantschap met de keratinestructuur van het haar; dat bijdraagt aan stevig, veerkrachtig en glanzend haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes to cucumber van de tuinen is heel goed. Hij is voor 99 procent natuurlijk.