Van welk merk is dit t-shirt met ankers?

Chantal Janzen droeg dit shirt 4 mei tijdens het programma Jongens tegen de Meisjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.6K
Antoni
10 jaar geleden
Misschien kan je het vinden op of via www.zapstore.nl als je hier geen antwoord krijgt.

Antwoorden (2)

Diae zijden blouse met ankerprint van € 253,00 by Malene Birger. Bij Raak Amsterdam ( Leidsestraat 79, Amsterdam) schijnt hij in de winkel te hangen. Las ik op de facebook pagina van RAAK Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Dat scheelt toch al weer een stuk in prijs met de blouse op deze site http://www.mytheresa.com/us_en/diae-print-silk-blouse.html. Daar is ze te koop voor $ 357,00, wat ongeveer € 272,00 is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooohh joh.. valt best mee! Ik haa er wel meteen een stuk of 3. Heb ik gelijk een voorraadje! Maarja, t is wel een leuke blouse
Het merk van deze blouse is By Malene Birger. De naam van de blouse is Diae.

Via deze website http://www.perfectlybasics.nl/by-malene-birger-diae-blouse-lipstick-creme-0107010153951105.aspx is de blouse te koop voor € 249,95.

Via dezelfde website is er ook andere kleding te koop met hetzelfde motief, zoals een jurk.

Toegevoegd na 18 minuten:
Je kan ook de winkel bezoeken:

Perfectly Basics VIP room
A. Hofmanweg 2D
2031 BH Haarlem
Telefoonnummer: 023-5320373
E-mailadres: service@perfectlybasics.nl
Antoni